Pilvisen päivän kuvia




Pilvisenä päivänä värit muuttuvat oudon kelmeiksi. Sekin, mikä auringonvalossa hehkuu väriä, on nyt lähes harmaata.







Toiset meistä ovat niitä, jotka tarvitsevat valoa ja värejä vielä vähän enemmän kuin ne toiset. Kaikkiin ei harmaus tunnu vaikuttavan niin voimakkaasti.





Toivoisin olevani yksi teistä, jotka pilvisenäkin päivänä näette auringon!






Onneksi meidän ei tarvitse kaikkien ollakkaan samasta muotista.




Minä koetan tankata värejä itseeni sitten taas kun paistaa!

Tänään me lähdetään mamman luo viikonlopuksi. Ihanaa lepoa, kun ei omat kotityöt tuijota koko ajan. Ja lapsille vaihtelua kun pääsee leikkimään pienen koiran kanssa. Ja miehellekin omanlaistaan lepoa, hän saa nauttia hiljaisuudesta ja lehdenluvusta kun minulla on äidistäni höpötyskaveri :-) Ja vielä niitä taimia... Lapio heilahtaa, ja jaan juuripaakkuja luultavasti enemmän kuin autoon mahtuu! Oikeastaan ei haittaa yhtään vaikka koko viikonlopun sataisi (niinkuin on povattu), minä taidan sittenkin nähdä sen auringon!

1 kommentti

  1. Minä taas olen aina tykännyt sadepäivistä =) Ainoa lapsi keksii aina puuhaa yksikseen sisällä ja ulkona. Kesästä en oikein tykkää, syksyllä herään eloon kun ensimmäinen viileä tuulahdus käy ikkunasta ja mustikat kypsyy =) Yöt pimenee, saa nukuttua, päivät on silti kirkkaita ja luonto kaunistuu.

    VastaaPoista

Kysy, kommentoi, ehdota, höpise. Kommentit ilahduttavat aina!