Tuli käytyä ystiksillä

Nämä Marimekon ystävämyynnit on mun oma henk.koht. hullut päivät. Tulee käytyä ja harvoin palaan tyhjin käsin. Harmi vaan kun usein ostettavaa olisi huomattavasti enemmän kuin maksukykyä... Tällä kertaa ostosten määrä ei huimaa, mutta sain silti käytettyä ihan kelpo summan rahaa. Onneksi on Visa.


Itselleni ostin Mahla-paidan. Tässä on ihan mun tän hetkisiä värejä! Ihana.

Kuosi on nimeltään pieni kukkatori.



Lisäksi ostin tämän "Kaiku"-kankaan verhoksi. Tämä oli kakkoslaatua, mutta kyllä mulle kelpaa! Tämä kangas myydään muuten aina kokonaisina kuvioina, eli 2,5m palana. Normaalisti tämä on 29e/m ja nyt oli 18,5e/m. Eli tuosta yhdestä verhostakin säästi monta kymppiä! Tämän olin jo päättänyt että haluan johonkin ikkunaan, ja olikin iloinen yllätys löytää tätä sieltä edullisemmista kankaista. Ihan tarkkaan en ole vielä päättänyt että mihin se tulee, mutta alustavasti olin ajatellut tuonne lasikuistille, tai meidän makkariin. Kuitenkin metsän puolella olevaan ikkunaan, kun siellä on noita koivuja, niin tulee kiva jatkumo :-)

Ei kommentteja

Kysy, kommentoi, ehdota, höpise. Kommentit ilahduttavat aina!