Virkkuukirja

Nyt on pakko kehaista tuota armastani. Hän tuli tänään töistä lahjan kanssa.


Jan Eaton, 200 virkattua ruutua. Kustannusosakeyhtiö Moreeni.


Olin hipelöinyt tätä kirjaa aiemmin kirjakaupassa, ja nyt hän oli käynyt hakemassa sen työpäivänsä aikana minulle kiitokseksi kun oli aika rankka viikko. Ihana kirja, ihana mies!


Ja sitten vaan virkkaamaan! Minä olen kyllä todella nyt hurahatanut tähän virkkailuun... Hauskaa oli muuten huomata kun kirjassa oli myös eri silmukoiden ohjeita, niin olen noissa matoissa tehnyt ne ihan väärin! Sen siitä saa kun tekee omasta päästä. No, eikai se haittaa, kun matot pysyy kuitenkin kasassa :-)

1 kommentti

  1. Aivan ihanaa, hei, tollasesta tulee niin hyvä mieli!!!
    Mun joululahjakirja on ollut tv-tasolla joulusta asti, en vaan malta edes laittaa sitä hyllyyn tai laatikkoon vaikka siinä on vaan talvisia ohjeita =)))

    VastaaPoista

Kysy, kommentoi, ehdota, höpise. Kommentit ilahduttavat aina!