16.1.2013


Moikka, mä oon Meeri. Heräsin just päiväunilta, ja tulin vähäksi aikaa tänne veljen kainaloon köllöttelemään.



  Ton P:n mielestä mulla on kylmät sormet. Minusta ne on kyllä ihan sopivat. Ei mua palellu.


 Toi P sano just että se tykkää musta. Niin mäkin siitä, ja niistä muistakin. Nää kaksi on hyviä leikkikavereita, ja sit on vielä ne kaksi isoakin. Mut ne on nyt koulussa.


Mulla on kuusi hammasta, ja mä osaan sanoa Äiti, ei, hei-hei (vilkutuksella), mammam (maito), kiia (tätä hoetaan usein mutta merkitys on epäselvä), Paavo, oho! (kun jotain tippuu), nam-nam, ja isi. Mielessäni mulla pyörii kyllä vaikka mitä juttuja, mut pitää opetella lisää sanoja että pystyn paremmin kertomaan ne :-)


 Minä konttaan lujaa, kuljen vähän seisaallaan tukea vasten, ja kiipeän rappusia tosi nopeesti aina kun äitin silmä välttää. Syöttötuolissa en viihtyisi, kun äiti laittoi siihen turvavyön. Minusta on kivempi mennä vapaana, syödä vessapaperia, säätää patterit täysille ja karata yläkertaan :-D 


Lisäksi minä osaan syödä jo vähän itse, ja juoda nokkamukista. Muutenkin olen tosi iso jo, äiti aina sanoo että kun mä oon tyttö, ni mä vissiin siksi opin kaikkea niin aikaisin. En mävaan tiedä, minusta on kiva tehä uusia juttuja! Äiti myös sanoo usein että aika menee jotenkin tosi nopeesti. Minusta se menee just sopivasti!


  Noiden kahden kanssa on hauskaa painia ja leikkiä ja rakentaa leegoilla. Kohta mä kyllä pääsen niitten perään paremmin, mut pitää vielä vähän harjoitella sitä kävelyjuttua.


Kohta on kevät ja sitten mulla on kuulema ekat synttärit. Tänään mä täytin kymmenen kuukautta :-)


P.S. Muistakaahan käydä osallistumassa arvontaan!

6 kommenttia

  1. Suloisia lapsia ja ihania kuvia!!! Meiltäkin löytyy Meeri, mutta hän täyttää kohta 9v. :O)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, terveisiä kaimalle! Niitä ei kauheasti ole tullut vastaan :-)

      Poista
  2. Ihana Meeri ja hänen isoveljensä <3

    VastaaPoista
  3. Ohoh, paljon sanoja teidän Meerillä ikäisekseen. Aivan valloittavan suloisia lapsia ja hauskoja kuvia. Tulin hyvälle tuulelle. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tuohan on mahtavinta palautetta jos olemme saaneet jonkun hymyilemään :-) Neiti M on tosiaan selvästi kiinnostunut näistä puhumishommista ja kovasti koettaa matkiakin perässä sanoja. Meillä on vissiin niin vahvat nämä "karjalaisgeenit" että juttua riittää:-D

      Poista

Kysy, kommentoi, ehdota, höpise. Kommentit ilahduttavat aina!